rusest
kiirlaen

kiirlaen

kiirlaen

kiirlaen
kiirlaen

Kiirlaen

Kiirlaen on kiire, lihtne ja mugav väikelaen, mis on mõeldud väikeste väljaminekute finantseerimiseks.
Kliendid soovivad e-pangandusplatvormidel paremat
kasutamiskogemust

Kuigi suurpangad on suutnud arendada palju turvalisi tehingukeskkondasid, leiavad üha enam kliente, et finantsasutused ei pööra piisavalt tähelepanu kasutajamugavusele. Niisiis on avanud see, et väikestele finantsteenuste pakkujatele, kelle eesmärk pole omada kena esindust, vaid arendusmeeskonda, mis looks ideaalse virtuaalteenuste platvormi.

 

Accenture’i avaldatud 2018 digipanganduse raportist selgub, et suurpangad on saanud klientide soovidest aru, mistõttu on teenuskeskkondade arendamine olnud finantsasutuste priorteet juba viimased kolm aastat. Samas on aeg näidanud, et kuigi suurtel tegijatel jagub raha arendusmeeskondade palkamiseks, piirab nende keskkondade dünaamilisust seadusandlusest lähtuvad nõuded.

 

Nii leiavad 69-protsenti uuringus osalenud pangandusteenuste kasutajatest, et nende tagasiside põhjal saaks teha pangandusteenuseid lihtsamaks ning laiendada eriteenuste valdkondi. Seevastu väikesemad finantstehnoloogia arendajad on juba turule sisenenud tarbijale orienteeritud toodetega, mistõttu ei tundu intuitiivselt ehitatud rakendused nii jäigad nagu pankade poolt pakutavad maksevormid ja taotlusvormelid.

 

Kuigi viimastel aastatel on ka suured tegijad saanud aru vajadusest lõimitud e-teenuste järgi, muudetakse endiselt platvormidel vaid ühte tehnoloogilist komponenti korraga. See aga piirab organisatsiooni võimekust olla dünaamiline ning pakkuda kliendi huvidest ja vajadustest lähtuvaid finantsteenuste tingimusi ja kasutajamugavust.

x